Lite kvällssnack.

Det känns inte som jag gör annat än o jobbar nuförtiden, efter jobbet är jag trött och går hem och sover liksom. Om jag inte träffar tjejerna då, vilket jag måste orka då och då. För att ens oooorka gå till jobbet, för ni lyser upp mitt liv <3

Träffade Rino idag, en kille som ska jobba lite hos oss i sommar. Han är 40 och italienare och jättetrevlig. SYND att han är 40 och inte typ 22, då hade han vart min. Mums!

Regnbågen på Liseberg hade visst kolapsat idag, men de gör inget, inget jag åker iaf =) Andra bullar hade de vart om de va Jukebox eller Flumride, må Liseberg aldrig ta bort dom.

Idag fick jag min kamera med, men den e cp igen. Så jag får pallra mig till en Elgigant och fråga vad felet är. MORR! Har 280 bilder från Tunisisen på minnet, den lägger bara in 160 :/

Nu ska jag gå och lägga mig, läsa lite i min bok. Helt underbar är den.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0