Nu har vi födelsedagsfirat !

Shit va trött jag är, märks ju att jag jobbat utan att sova efteråt. Iaf, vi hade de asmysigt. Hade fixat bord på Bryggeriet, fixade drinkar till oss och till Frida, sjöng för henne och så ^^ Käkade lite mat och satt bara och tjöta. Frida och Jesper hade vart hemma hos henne innan och pimplat lite, och de märktes, men sånt gillar vi! =) Guud, va mörka ögon du har Fia, ja hjärtat de är kul att du märker de efter 4 år (; Jag älskar dig, de vet du <3 Tack girls för en underbar kväll, snart är de min tur, men först Jesper om 12 dagar! :D

Helt underbart med födelsedagsfirande. Sånt gillar vi.

Snart är de min tur (A) Bara 4 månader och 14 dagar kvar! ;D

Älska snubben som sjunger Jesussånger på Avenyn. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0