Sommarmyskväll blev en helt klockren sommarutekväll

Shit vilken mysig och grym kväll det blev =)

Jag Camilla Patrik och Pia. Patrik fixade lite nudlar och kyckling till oss, asgott! Satt och myste och bara småpratade, jag och Pia va jätte övertrötta och skrattade åt typ allt. Jag blev extremt gåutsugen så vi bestämde oss för de och då va klockan redan 9, så dags o sätta fart! Fram med ett spel och ändra reglerna och börja dricka. Satt och blandade oss massa goda drinkar med vaniljvodka applesourz bacardilemon och massa gott =) Fia blev lite glad där efter ett tag. Tog taxi in till stan, fick med oss Camilla in på Gretas till slut :) Aouwsome. Röjde på dansgolvet.

Första sjuka grejen är att helt plötsligt är Camilla borta. Eftersom det är min bästis vet jag hur hon funkar, hon hör alltid av sig om de är något, så jag tänkte astt hon säkert gått ut och tatt lite luft eller så. Patrik börjar leta efter henne medans jag och Pia skakar våra lurviga :) Ingen Camilla. Patrik får ett sms av Camilla att hon är i Brunnsparken så han går dit, när han går dit kommer hon tillbaka. Han blir jättearg (?) men de skiter vi i, jag skickar Camilla till baren och där tar de lite lång tid varpå Patrik tror att hon försvunnit igen så han blir lack och åker hem. Patrik är lite förtjust i någon (;

Andra sjuka grejen, vi står och skakar våra lurviga och dansar runt med lite folk. Drar upp till övervåningen och dansar och sådär, en utav killarna går jag ner och röker med. Hålla honom sällskap liksom, tar en promenad bort till Domkyrkan och sätter oss på en bänk. Och där sitter vi, vad vi gör är nästan hemligt. Men utanför kyrkan liksom, what? Pia ringer som en dåre och säger att Camilla, av alla människor, står och hånglar med en tjej. Hahahaha, Camilla är inte ens bi liksom. Efter några telefonsamtal och hotfulla sms går vi tillbaka, Pia har träffat en assexig kille som heter Otto och Camilla står mycket riktigt och hånglar med en tjej. Jag och Pia bestämmer oss än en gång för att röja lite dansgolv =)

Sjuka grejen nummer tre, killen från Domkyrkan är kissenödig. Toaletten, hahahaha. Helt gälet. Va hände där liksom. Ush ush ush ush ush va hemskt. Pia kommer och hämtar mig efter några mer minuter än va jag lovat. Gretas stänger och vi börjar dra oss in mot Donken, fyllemat.

Sjuka grejen 4. Vi sitter på Donken, Domkyrkan-ragget skickar ett meddelande till Camilla och frågar om dom kan gå på dejt idag. Hahahahaha, att jag inte dör av skratt. Vilken jävla kille =)

Jag och Camilla är hemma 6,06. Aldeles fina och goa. Helt underbar kväll tjejer.
Helt underbar, måste göras om snart! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0