Sommarmyskväll =)

Jag har tatt mig en runda på staden ikväll igen, givetvis med mina flickor.
Gothia är helt invaderat av fotboll överallt, helt grymt.
Jag och Linda fick nostalgi när vi gick runt på Heden, fjortisdiscona. Vem har inte vart där? (;
De jag undrar är varför ALLA fjortisar gick runt i rumpkorta shorts och linne när de är 15 grader och svinkall vind. Ta på er ffs, de där är inte ens läckert. Sen mötte vi Frida :) Gick till pc som va stängt, gick till något nytt på Kungsgatan med kissöl och ingen kortautomat sen hamnade vi på Victoria :) Sen blev de öl och glass. Superdundermysigt <3

Mamma och släkten har de visst asmys på Marstrand =)

Nu ska jag byta om, lägga mig och läsa min underbara bok.
Godnatt!

Imon kommer min kamera hem! =D=D=D=D
Sommarmyskvällar utan kort är över! =D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0