Vi slog klackarna i taket

Igår va vi ute och svängde på våra lurviga, jag Ella Frida Jesper Pia Storebror och Christoffer =) Jag va helt underbart glad i hatten och jag hade grymt kul faktiskt, lite kass musik men dom spelade ju faktiskt If you wanna be my lover med Spice Girls, bäst ever och massa annat gooott =) Fyllehicka fixar man lättast med att halsa en drink, så de så (; Massa jobbigt folk som körde dansa-henne-i-rumpan och jag HATAR de. Hatar hatar hatar! Ush. Det var en härlig kväll, jag kom hem vid 5, efter att jag lämnat av Pia och nån kille, dom skulle öla, öla= de nya för klockan 4 ragg!

Nu ska jag fräscha upp mig, mormor och morfar kommer och vi ska på kalas hos Kajsa =)

Sen är de slå klackarna i taket igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0