1 juni tvåtusenåtta

Idag har jag:

Först väckte Victor mig runt halv6. Han behövde nattsällskap påvägen hem så det fick bli så. När han ringde va jag stensäker på att jag försovit mig till jobbet, ljust och strålande sol ute. Men jag kunde somna om. Vi ska gifta oss =) Sen va de jobb, varmt och jobbigt men så sjukt trevligt. Jag börjar känna mig bekväm på Jonseredsgården nu, det är skönt lite tråkigt att jag inte ska vara där så mkt mer nu innan sommarn. Sen åkte jag hem så kom Jesper min Jesper hit, gick ner och handla lite och gick och la oss i dalen och sola. Jag matchade snyggt randiga shorts och körsbärsbikini, YEAH! Asvarmt, asnajs! Sen åkte Jesper, så kom Camilla. Vi hade picknick i min säng med kakor och chips, mums! Sen gick vi ner till Triumf och köpte glass, Hallonsorbe Lion och Ananasplit. MUMS! Sen hyrde vi film hos Marias och sen åkte vi hem, orka gå liksom. Camilla är söt, hon sitter på golvet i videoaffärer. Bara jag vet varför (; Underbar dag. Undra om jag ska åka ut och pressa hos min moster imorgon. De återstår och ser.


SOMMAR SOMMAR SOMMAR <3

image652

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0