3 juuuni :)

Det är varmt varmt varmt. Inte för att jag klagar, det är skönt. Men inte när man jobbar i ett kök. Det är typ döden. Men annars har de gått bra, Paula gjorde måndagsfrukost, men vad gör de :) Jag skivade blodpudding. Asäckligt. Sen va de strömminglåda till dom gamla, också äckligt. Så jag och Pula gjorde en smoothie till oss, jordgubbsyoghurt, mjölk, socker och hallon. Herrejävlar va gooooott! Mums, det är våran nya diet som vi bestämde.

Jag har köpt en födelsedagspresent till prinsessan idag. Jag kan dock inte berätta vad. För hon är den största läsaren på min blogg. Men jag tror hon kommer bli glad. Eller jag vet de rättare sagt!

Jag vill sola imorgon, någon som känner sig villig? Annars åker jag med mammisen. De är mys de med.

Jag väntar med spänning på Gossip Girl. Orkar inte solen idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0