Åååh måndag, ny vecka!

Det är sol idag, jag är vrålsugen på att gå ut och lägga mig i solen. Men de känns så jävla uff, men det kanske finns lite sol på framsidan, jag hoppas! För mitt balkonghelvete har solen på morgonen! :(

Jag har massa grejor att göra i veckan (: Värste asnajs ska de bli.
Måndag- Sola, fixa grattiskort till morfar och handla studentpresent till Madde
Tisdag- Ledig, SOLA?! Sen Sverigematchen på kvällen
Onsdag- Jobba
Torsdag- Tandläkarn 10,20, borra! Lär va hyffsat seg resten av dagen
Fredag- Maddes student :) YEEEEY
Lördag- Kalas för morfar
Söndag- Jobba

Det är för kallt på framsidan! Nu åker jag ner till Allum istället och handlar lite.
Min fråga är varför inte mina skattepengar har kommit än !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0