Att gå ut ur en Claes Olsson butik är riktig lycka

Jag är så himlans trött så det bara rinner i ögonen på mig.
Inte så konstigt eftersom jag inte sov bra inatt, somna ordentligt vid halv3 efter Niklas sms:at och frågat om han fick komma hit. Sen ringer idioten halv4. Mer grinig Fia får man leta efter! Och sen upp klockan halv7. Till råga på de hade vi jättemkt på jobbet idag, plus att strömmen stängdes av vid kvart i 1. Men jag gjorde supergod rabarbersoppa och gröt till dom gamla. Och supergod blomkålspudding och jag va mega duktig. Jobbigt de där med vikarier som inte håller tempot man måste hålla. Men men =)

Sen åkte jag och mammi ner till Allum. Köpte mig nya pärlörhängen och så köpte vi en ny telefon! Mamma köpte påslakan på Hemtex, clubkortet är visst ett kreditkort. Hmm, spännande.

Sen var de fotboll med Camilla. Tyskland vann, 3-2! Fia tippa rätt asusual :)

Ätit glass med jordgubbar har jag med gjort idag.

Mer lycklig än vad jag var idag när vi gick ut ur Claes Olsson butiken är inte många, jag hatar den affären, ändå ska mammis in i den. Jag hatar de. Hatar hatar hatar! Att gå ut ur en Claes Olsson butig är riktig lycka.

Nu ska jag nana och vila mig, för imorgon ska jag baka kesokaka till 200 pers. Med sylt och grädde.
Night <33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0