Heeeja Sverige friskt humöör

Jag fick träffa min Lindi förut, lovely! Love love love! Hon bjöd på Frapino, så satt vi vid Kungsport och kollade på folk och uppdaterade om senaste nytt. Gick runt och kikade lite i affärer och så, så jäkla trist när man inte har några pengar att lägga på sånt just nu iaf. Lön om en vecka, GÖÖTT! Jag hittade ett par babyrosa Converse inne på Johanssons, de stog Fia på. Jag fick en tanke på att köpa ett par bara för att det inte är min stil. Men vi får se. Skulle handla på systemet med, men de va leggkoll på mig med så de blev inget med de. :/

Heja Sverige friskt humöööör. Fan vilken gammal och kass hejarramsa! Hitta på en ny förfan! :) Jag är taggad som bara den! :) Heja heja heja heja! :D

Snart kommer Camilla hit, Sex and the city maraton och fotboll ikväll.
Hon har letat efter lakrisströssel men inte hittat något. Men vi hittar nog något annat att knapra på! Kan jag garantera.
2-0 till Sverige eller 1-1. Kan inte riktigt bestämma mig. Men jag hoppas vid Gud att vi vinner!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0