Hejdå Em, vi kanske syns om 4 år

Fyfan vilket kasst spel av Sverige igår. Att jag inte började gråta! :(
Hejdå Em. Man förtjänar fan inte en plats om man spelar som dom gjorde.
Nu håller jag på Holland och Italien! :)


Jag ska fika med Elligull och Sarasnutt i stan snart! :)
Astråkigt väder, de får bli jacka.
Men men, det får gå de med :)
Sista dagen på min "semester". Jobb hela sommarn.
Kul. Not.

Tandläkarn ringde mig halv9 imorse och trodde att jag ville komma dit.
HAHAHA. De kunde han glömma. Min lillebror väckte mig inte ens när han ringde på hemtelefonen, men jag va vaken. Hon sover tyvärr. Bra lillebror, du vet när man ska väcka och inte!

Nej nu ska jag göra mig vacker! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0