It´s me and my girls

Oooh, gårdagen var supersupermysig.
Mötte Lindahjärtat halv12 för en fika. I väntan på Swedbank drack vi lite islatte och iste, gick till Vallgatan för att käka lite lunch, men den va käs :( Mötte Frida min Frida vid 3 och va vrååålhungrig så det blev kyckling på Biffhuset med efterrätt <3 Sen lite shopping =) New shoes! Min kamera är fortfarande på lagning så kan inte ta några bilder, och jag hatar de! Sen iaf va de middag hos Malin, massa gott och massa vin <3 Måste göras oftare. Malin har fått lägenhet :) Asnajs!


Idag har det bara vart jobb, risgrynsgröt och mandelpudding. Fisk sås potatis och ärtor. Tiden går så jäkla fort /:
Nu är jag dunderdundertrött, ska nog mysa ner mig i sängen, ska ju upp kvartöver6 imon.

Woooho, vi har fixat en go present till Jesper (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0