Jag är en kaktjuv

Det är helt galet hur jävla varmt de är på jobbet. Man typ avlider. Helt sjukt. Och inga fönster att öppna. Och då blir man bara grinig och jäättetrött men det gick bra idag iaf. Linn skulle ta min lördag nästa helg, så jag kan fira morfar ifred! Och hon har blivit lite tjockare över magen nu med, asfint, 6 oktober ska bebisen komma. Hon skulle visa sin lägenhet så jag gick till halv4 i stället och det va sjukt mkt disk idag och jag tyckete att jag va värd något för mördan. Så jag snodde ett paket med kakor. Singoalla. Muuuuums! Jag fick dock dåligt samvete, men vafan! Det gör inget =D

Ska strax hoppa in  duschen och sådär, in till stan och möta Linda&Sara. Och hitta på något.
FotbollsEm börjar ju faktiskt idag och vad jag vet så spelar Portugal. Och i Portugal så spelar Ronaldo. Den lilla. Och Fia tycker han är grymt sexig! Jag ska lägga fram detta som ett förslag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0