Jag har haft en najs daag! (:

Det började med att jag vaknade bredvid N, det var mindra mysigt. Han tog hela sängen, jag fick kanten. Han snarkade. Men annars va de mysigt! Gjorde mig iordning och åkte in till staden och träffade min Lindii (: Köpte oss frukost på EspressoHouse, Frappuciono och en grillad panini och satte oss vid Lejontrappan i morgonsolen och pratade om senaste nytt. Sen fick jag sjukt ont mellan mina bröst/revben. Som om en man på 150 la hela sin vikt på sin fot och bara ställde sig på mig, höll på i typ 1 timma och jag trodde jag skulle dö. Fick sätta mig ner på närmasta bänk hela tiden och vila. Aj aj :( Sen när de gått över lite så gick vi och fixade present till Ella, blev inte som vi ville men vafan de får gå. Sen satte vi oss vid kanelen vid Storan och kollade på studenter som skulle åka Paddan och pratade om gamla tider och tider som kommer. As mysigt!

Linda skulle jobba så jag åkte ut till min moster. Mormor o morfar va där och moster jobbade så de va bara vi plus kusinerna. Fanny hjälpte mig med Ellas present, sen doppa vi oss i poolen och körde vattenkrig. Ovärt eftersom vi redan va blöt, men sjukt kul. Gott o vara barnslig ibland. Sen lagade mormor stekt fisk, så åt vi lite sen spelade vi lite spel och bara myste. Fanny ska på avslutningsmiddag på tisdag, hon hade bekymmer med vilka kläder hon skulle ha på sig, flickan är 12 år. Min prinsessa är hon :)

Asmysig dag. Nu är jag helt slut! Ladda batterierna för imorgon, asmysig dag de med ska de bli! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0