Kortdags

Whaaa, nu har jag gjort värste kul grejen =)
På tv3 så går de reklam för att man får beställa hem 30 bilder gratis från ExtraFilm.
Klart Fia tar det erbjudandet och kör på.
Så nu har jag beställt hem massa kul bilder på mig, mina vänner och släkten.
Shit va roooligt!
Ska bli kul o se om de är något man kan rama in när dom kommer hem. =) Wheeey!

Hyffsat seg dag annars. Jag har vart seg och inte orkat, bara slappat! Mamma kom hem idag med. Inte för att de är så kul men, men men. Kanske ska få ett litet utbrott på henne för allt som hänt, men vi får se. Kanske lite fotboll ikväll också! Jag va ju grymt taggad för matchen igår så spelade inte ens min pudding :(

Girls, vart ser vi Sverige matchen på onsdag? :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0