Mardröm :(

Ooh hey hopp! Lovely morning, not! Väääärsta mardrömmen! Började med att jag och Morris störtade vårat "flygplan" i hamnen vid Bananpiren. Så ska vi gå upp på den lilla stranden som fanns där, i drömmen alltså. Varpå de står massa reetards där. Vad som händer med Morris vet jag inte men jag springer iväg, jagad av ett reeterd. Som kidnappar mig till en buske vid Östra Sjukhuset. Jag rymmer men han hittar mig, sen rymmer jag igen när de går en tjej förbi som inte fattar svenska. Kommer hem, då är denna reetard i mitt hem och försöker mörda mig med massa knivar. De va jättehemskt :( Så jag vågade inte riktigt somna om!

Men jag ska faktiskt in till staden och fika med min Lindi strax. Eller jag har planer på att dricka kaffe och prata om midsommar. Plus att jag och Ella ska bjuda henne på premiären av Sex and the City på lördag! ;) Vilket hon inte vet ännu! Wheeey, de ska bli himla kul.

Men nää, dags att piffa till sig! Taights, pumps, blommig tunika! och en trulls på huvudet! =) Nu gör jag stan osäker igen =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0