Morfaars 70-årsgaleey

Så nu har vi firat morfars 70-årsdag. Med dunder och brak.
Mat och mys ute på altanen.
Spelade lite fotboll med mina morbröder och spela tvspel med Philip &Viktor.
Kolla fotbollen med morfar.
Me love love love.

 
   
 



Jag måste bara skriva av mig över att jag vart så grinig helaste dagen. Typ så grinig så jag bara velat gråta. De började igår. På Maddes utspring, Thomas ringde och sa att han inte hade några nyklar till huset så han kom inte in. Efter mycke om och men så skiter mamma i Maddes mottagning och i mig och i att jag inte känner en kotte mer än Madde& hennes mamma och åker och släpper in Thomas och åker inte tillbaka till mottagningen. Jag blev asgrinig och besviken. Men hade trevligt iaf. Vi pratade på kvällen och hon märkte att jag va grinig men jag sa iaf att dom kunde komma och hämta mig idag vid 10 halv11 så vi slapp vara så sent hos mormor och morfar, jag hade ju ändå tatt ledigt. Ingen ringer, halv11 ringer jag dom. Då ska Thomas gå in i duschen, då blev jag så jävla arg så jag höll på o lägga på i örat, hade gått upp och fixat ALLTING. Tiden går, halv1 ringer dom och hämtar mig. Säger inte ett knyst i bilen. Tillochmed mormor som sagt att vi ska komma hyffsat tidigt ringer och undrar vart vi är. Riktigt pinsamt. GIVETVIS ska vi åka hem tidigt också för att Thomas ska kolla på speedwayen. Men jag tvinga kvar honom till halva fotbollen gått. Sen påvägen hem höll vi på och krocka med två tjejer på moped med. Riktigt nära. Thomas stanna bilen och gick ut och skällde på dom, hjärtat satt i halsgroppen på mig. SÅ sjukt läbbigt! Jag ska prata med min mamma när hon kommer hem, sjukt besviken är jag. Dansas alltid efter hans pipa. Men men.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0