Oj hej dagboken, jag glömde dig

Wopps. Jag har glöömt min lille lille dagbok :)
Förlåt.
Hmm.. Vart ska jag börja :)
I söndas så jobbade jag, sen kollade jag på fotboll med Camilla och svullade chips!
Spanien gick vidare efter straffar och Villa är min!
Igår va jag ledig, sov till halv2 sen kom Camilla hit så bakade vi våra segmuffins och såg på Sunes Sommar =)
Och idag har jag jobbat!
Inget vettigt alls med andra ord.

Mina kort har kommit nu! =D Väärsta kul, mindre format än vad jag hade velat ha dom i men jag ska gå till en fotoaffär och prata lite om man kan förstora och sådär!

På fredag kommer lönen, det ska bli sjukt underbart.
På söndag kommer lillebror hem =)
Och på måndag börjar Partille Cup. =)
Då vet vi vad som händer nästa vecka, jag är ju ledig. Om inte IngaBritt ville vara lite ledig.
Och de är ju bra för vi ska ju eventuellt köpa oss en resa. Jag och mina flickor =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0