Oooh gotta tell about midsummer :)

Midsommar.
Shit att jag inte skrivit ner allt som hände på midsommar (;

Jobbade 7-16. Hem och snabbduscha, hjälpte lillebror och packa. han åkte ju till Spanien inatt.
Drog mig ut till Sara och flickorna =)
Fixade massa käk, grönsaker och kyckling på grillen. Dillkokt potatis. Cremefrajse sås. Asgo, jag och Sara stog för den. Sallad. Och jordgubbsgräddetårta =) Satt på Saras inglasade uteplats och snackade skit och pimplade. Så lugn och mysig en midsommar ska vara med dom man tycker om.

Sen skulle vi på galey hos någon kille men de va inget galey så vi drog hem. Men jag va trött och jag hade fått mitt för kvällen. Det är jag och mina girleys, me love u long time :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0