Supermysig lördagskväll

Så nu är jag hemkommen efter en sommarmyskväll.

Sara mötte upp mig vid spårvagnen, på spårvagnen kom det på ett fyllo som satte sig bredvid, givetvis, och snacka om papegojor som rökte på och massa shitt. Gick till Willeys och handla lite, godis chips dricka glass och kakmix. Hem till Linda och slängde ihop allt, sen möste vi ner oss i soffan framför fotboll och lite Animals Gone Wild. Det var faktiskt lite porr i, va en kalv som ville sätta på en dvärg :) Askul. Sen kom Linda hem, så möste vi lite i soffan igen och sen intog vi ballkongen med kakan och glassen. Och en flaska vin. Så myspys såå.

Bussen dock inte 12 som jag ville, så jag fick vänta på bussen i 40 minuter. Assegt.
Kom in på en toalett som va överfull med bajs och kiss. Så jävla äckligt.
Nu ska jag väcka min mamma, hon ligger i min säng och sover. Och sova själv. Jobb imorgon, sen sola ev.
Godnatt :)

Me love u girls. <3

Kommentarer
Postat av: Cecilia

Svar: Tack så mycket! Den är från Halens :)

2008-06-08 @ 19:14:12
URL: http://amicec.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0