1942.06.01-2004.03.11

4 år sen farmor <3
Jag saknar dig helt otroligt jätte mycket.

Du var de finaste av allting!

image417

Ingenting är sig likt utan dig. Jag skulle kunna sitta här och skriva hur mkt som hellst om hur mkt jag saknar dig och hur mkt du betydde för mig men det känns helt meningslöst för du får inte reda på de iaf. Jag skulle vilja spola tillbaka tiden 4 år och en dag och jag hade velat sitta på sängen med dig när du försvann. Bara fått säga allting som jag ville ha sagt för allting gick så jävla fort. Men jag försöker intala mig själv att du visste hur mkt du betydde för mig och hur mkt jag älskade dig när du åkte upp till himlen. Det är inget jag kan skriva ner i ord för de är går bara inte. Du var de finaste i mitt liv och jag saknar dig runt universum och tillbaka igen oändligt många gånger. Jag älskar och saknar dig farmor huuuuuuuur mkt som hellst.

Farmor farmor farmor farmor farmor <3

image418 image419
 image420

Kommentarer
Postat av: Mingla

Vilka fina bilder på din farmor.

Vad roligt att du med ska på konserten. Ha du stå eller sittplats? Det kommer bli grymt :).

2008-03-11 @ 16:33:18
URL: http://heymingla.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0