3 Maars

Gooooodmorgon! Jag är pigg som en lärka, solen skiner med det är svinkallt ute. Jag är peppad som bara den till träningen med Frida sen, ska bli gött o röra på fläsket lite. Marslöftet är att träna mera 3 ggr i veckan! Kom igen nu Fia. Jävla latmask! Soffpotatis! Jag har bäddat rent i sängen med, ska plocka upp allt ifrån golvet och sen ska jag fixa mig lite lunch och sen kila in till staden och Frida :)

Dagens planer: In till staden och träna bas/puls med Frida
Nattens dröm: Värsta sjuka drömmen!
Jag och min underbara släkt hittade en mumie och skulle begrava om den. Då blir min kusin en varulv vilket jag inte får berätta att det är han som är den för han ska göra alla andra till varulvar med. Helt sjuk!
Dagens se på tv: Outsiders kanske, Cityakuten :)
Dagens bästa: Det är vår ute, men svinkallt!
Dagens sämsta:
Vet inte än
Gårdagens pucko på Msn:
Alla är puckon :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0