Dagen den 5 Mars

Sov som en prinsessa till runt 10,30. Gick upp koka kaffe och så åkte till jobbet.
På jobbet har vi fått ett jättefint akvarium, haha. Helt imponerad. Fick ta över I-B:s jobb med att packa vagnar. Vilket innebär att jag gick och storhandla typ 3 ggr, hon hade redan börjat! Men de är kul när man inte gjort de på ett tag, roligare än att packa matlådor. Ush! Sen va de bara disk&städ. Soft dag verkligen.

Gullan är här på besök idag, så vi har käkat middag och fikat och haft mysigt :)
Gullan berättade för mig att när jag va liten sådär runt 7 år så hade jag vart ute på gården med en kompis när Gullan kommit varpå jag då hade sagt till min kompis att "De är faktikst min mammas kooompis" och då hade Gullan blivit glad. Gullan va nämligen ganska ung på den tiden, för hon är 11 år yngre än mamma.

Pratade med Thomas förut om frakt och så från Usa med eftersom jag vill ha klänningen från Forever21 och han sa att slutsumman på runt 400-500 kronor va DYRT!!!! Hur bra är inte de då?? Han är ju typ expert på sånna saker eftersom han köper massa saker därifrån. Såå.. Jag funderar på om den ska bli min! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0