Fia makes people sleep

image398Jag var ju som sagt hemma hos Jesper igår kväll :)
Han mötte mig vid bussen, gick och köpte godis sen
hem till honom. Kollade på Anna Skipper, jag älskar
fortfarande att äta godis till Du är vad du äter!
Sen satte vi på en film, Kärlek på Menyn, hur mysig och bra som hellst. Kärlek och tårar. Varpå Jesper la sig i sin säng och somnade. Halv10 va nog klockan. Jag åkte hem halv12, fan va bra sällskap :) Antingen är jag tråkig eller han trött, jag tror på de sista! Jag låg iaf bredvid honom i sängen och kramades! Sjukt segt att åka den bussen hem, träffade Cissi också! Helt cp är hon, kul cp!
Hon berättade att hon jobbat med att dela ut Metro.
De är inte fy skam inte! Hahahaha. Sen gick jag hem och
sov som en prinselipessa! Som vanligt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0