Födelsedagsmyselipys

Jag är hur dundertrött som hellst. Jag vill ta på mig pjamas lägga mig i en bäddad säng och sova. Utan att väckarklockan ringer. Och sen får vi inte glömma att ställa fram klockan 1 timma. Sommarn, nu kommer vi :)

Hällsvik var mycket mysigt. Pastasallad med massa goa grejor och kyckling med sås. Hur gott som hellst, följde med morfar och hämtade mormor hos Gurli och sen när vi kom tillbaka var de efterrätt, chokladmousse och skogsbärsmousse. Sen åkte chipsen fram, det var gott. Jag intog sängpossition bredvid min halvt handikappade kusin och kollade på när han spelade Wow, han lärde mig att AFK betyder away from keybord typ som brb fast lite längre. De är de nya. Sen somnade jag.

När vi satt i bilen och hämtat moror så berättade jag om gårdagen. Mormor: Sofia, du dricker dig väl inte berusad? För du vet vad jag tycker om de. Jag: Nej mormor, bara glad. jag kunde iaf stå på mina ben. Då kom jag på att jag inte behövde visa legg på Parkan igår då tittade jag på morfar och sa: Tror du att de betyder att han tycker att jag ser gammal ut? Morfar skrattar och säger: Nej lilla hjärtat han tyckte nog bara du såg inbjudande ut. Det är possetivt. Ja de är faktikst possetivt. Jag har alltid behövt visa legg innan. Stort steg mot att bli vuxen på riktigt.

Eiwe blev iaf glad för presenten, en tröja :) Han behövde de faktikst!

Nej nu är de fan läggdags! Jobb imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0