Fredagsmys med Camilla!

Äntligen fredag, är man då en arbetsnarkoman (?) som jag (?) så får man ju slappa på fredagskvällen om man då inte infört Gå till jobbet bakis grejen i livet, men jag har inte riktigt gjort de än. De kommer till sommarn, förhoppningsvis innan men jag kan ju inte bränna så mkt pengar innan Stockholm och Tunisien så! ;) Whateever. Vi handla på Maxi, asusual. Chips och dricka och choklad. Köpte ny jouice till kylskåpet, asgod. Mums! Kollade på Let´s Dance och halvkolla på Världarnas Krig, den va läskig. Ush.

På tven är de reklam om en ny grej som ska börja om folk som campar.
Fia: Jag ska nog börja campa!
Camilla sätter typ i halsen och börjar asgarva och Fia hänger på.
Fia: Vadå? Jag ska de! Någongång!
Camilla: Aah och stor bil får du ha med dig! Så du får med dig din satinsäng!

Mycke riktigt, hon har fattat!

Imorrn ska vi mys aframför Melodifestivalen och AndraChansen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0