Freeedag i all sin ära!

Idag är de fredag, finfint! Ska ner till Allum med mamisen och köpa alkohol och handla lite på Willeys! Får väl se om vi tar en tripp bland affärerna också, man vet aldrig. Min stora fråga just nu är ju vad jag ska ha på mig ikväll, men det löser väl sig skulle jag tro :)

Undra vart förpartajet är? Här? Hos Jesper? Hos Sara? Bäst att jag skickar iväg ett meddelande och kollar läget så jag vet vart jag ska ta mig ikväll, eller om jag ska hålla mig hemma!

Jag skulle vilja ha en helt ny garderob. Jag skulle vilja ha ett kort begränsat med pengar och bara peka på allting som jag vill ha. Och en ny och finare klädkammare. Fortsätt drömma Fia :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0