Friskisträning med Frida och middag med Jesper!

Jag körde gärnet på Friskis förut med Frida! Jag överdriver inte när jag va anfådd efter uppvärmningen! Men jag körde gärnet hela passet, eller lite vilade jag vid styrkan, men de får man! :) Gött att hon lagt in Hero-låten med Perelli och jag kan den, stog där och hoppa och sjöng med för glatta livet! Sen duschade vi, intog bastun den va tom så vi la oss ner och pratade minnen från Turkiet och vi kom fram till att vi faktikst råkade ut för ganska mycket under en vecka, en intensiv vecka. De va mys :)

Sen mötte jag Jesper i stan. Han följde med hem hit, fixade lite käk och bara låg i soffan och mös. Han har fått för sig att han ska raka av sig sitt hår så de blir tjockare, vilket han nog tydligt förstog på min min att jag verkligen inte tyckte.

Träffade mormors syster utanför Pressbyrån förut med, tog lite tid innan jag fattade att de va hon. Har man inte setts på 3½ år och inte brukar ses innan de så är de lite svårt. Men de va kul :) Riktigt kul!

Pissnön är fortfarande kvar :( Uuuuuush!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0