Gårdagens "utgång"

Åååh herregud. Vilken kväll. Helt sjuk.
Vi började smått hemma hos Jesper somsagt, jättemysigt! :) Inveg de nya kortspelet med Sanning&Konsekvens. Sen efter ett tag kom vi på de underbara ölspelet bara de att jag hade fiftyfifty vodka rebull i mitt glas och innan hade satt i mig 2 glas med Martini! Yes, Fia blev glad efter de. Sen begav vi oss in till staden och allt va frid och fröjd tills typ hållplatsen och det bara vänder sig i magen på mig. Frida tar givetvis hand om mig som hon alltid gör och använder mig som en täckmantel för att få åka hem för hon ångrar sig om utkvällen. Linda och Ella drar sig till Viktoria och Jesper till Park Lane! Jag och Frida beger oss mot taxin, tar en tripp in på toa först! Taxi hem sen iallafall och taxichauffören va dunderläbbig. Han sa ett x-antal gånger att jag va ett sådant lammkött och huuuur kunde min pojkvän låta mig gå ut en fredagskväll som den. Jag kom hem tryggt iallafall.


Frida, du är de bästa <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0