Gårdagens värdelösa filmer och kebabpizza med champinjoner ?!

Jag blir aldrig sugen på pizza. De är ingen höjdare men igår skrek magen efter kebabpizza med vitlökssås och isbergsallad. Vi ringde till Ibbes och beställde en kebabpizza till mig och Camilla :) Kommer hem, så är de ingen isbergssallad på, de borde vara huvudingridiens! SEN va de champinjoner på?! WTF! Jag är typ dödligt allergisk mot champinjoner eller det är iaf inte så gott. Plus att de ser ut som slemmiga sniglar. Men men, orka. Så jag proppade i mig en halv pizza sen va jag som en stor degklump.

Hyrde film med :) Cruch Back eller nåt hette den första handlade om en kille som blev kär och kunde pausa tiden. HELT VÄRDELÖS. Den va inte ens lite romantisk. Sen Unrest en rysare om obducentelever som får ett lik och så börjar de spöka och grejer. Också helt värdelös. Gömde mig dock inte lika mycket under filten som jag brukar.

Tack gumms för en myskväll <3 Love love love!

Fick alla våra stämplar ifrån Marias video igår, 7 stycken. Undra hur många jag har på mitt namn. Gratisfilm snart! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0