Godmorgon 7 mars :)

Hahaha, kul att rubriken är Godmorgon och klockan är 2.
Jag är ledig idag så, jag bara slappar :) Hur gott som hellst. Sov som en riktigt prinsessa inatt!
Hur gott som hellst, vaknade gick upp! Och nu dricker jag mitt underbara kaffe.

Dagens planer: Mysa med mig själv. Ska pallra mig ner till Hm i Allum och köpa ny ansiktstvätt. Och se om jag hittar något mer. Undra vem som kommer till mig ikväll :)
Nattens dröm: Världens sexigaste kille på min msn va jätteful i verkligheten! Och hade töntigaste kompisarna! Fyfaan va hemskt!
Dagens se på tv: Let´s Dance och hyra film är jag sugen på!
Dagens bästa: Jag är ledig och jag har skickat ett mejl till forever21 om klänning för att få reda på priser o så!
Dagens sämsta: Jag är fattig
Gårdagens pucko på Msn:
M tar ju priset, jämt! Hahahahaha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0