Han gör mig förbannad!

Mr. M gör mig förbannad, riktigt riktigt förbannad.
Nu ska jag skriva en historia med a g x y istället för namn.

Igår, berättade jag för X att Y hade drivit med henne när han berättade för henne vad han ville göra med henne naken. De sa han till mig på msn nämligen, att han bara drev. Jag vet att X älskar att driva med Y och självklart förstorar hon upp de, men de får hon. För hon är min bästis inget ont mot henne i denna storyn :) Då skriver Y till mig idag och frågar vad jag sagt till X egentligen. Jag berättar som de är men Y vägrar tro mig, eftersom X har skrivit till honom och frågat om hon drivit med honom hela tiden, lite drama drama liksom. När jag pratar med Y på msn tänker jag nästan att de är så som de är att X lagt i lite drama drama. Vilket Y senare får reda på eftersom X ringer och berättar läget Men de gör som sagt inget, men Y har aldeles för mkt låga tankar om mig och tror att de är jag som gör allt fel hela tiden. han bad om ursäkt och sen skulle vi inte prata mer om de när jag fortsatte prata om de. Jävla mes, inse att jag inte är sån som snackar skit som du tror. AAAAAH jag blir arg!



X, jag älskar dig! :D
Du är bäst dramaqueen i helaste världen! :D
Komiskt att han tror att du är världens ängel mot honom! ;)
Hahahahahaha. :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0