Hemma :)

Nu ska jag äta middag med min mammis :) Kyckling, potatis och tsatziki. De är typ vårat favorit, speciellt när lillebror inte är hemma, han typ hatar de!

Utgång ikväll med flickorna och Jesperhoneeeey! Shit va kul de ska bli. Jag och mammis var på Systemet, 1 martini och 3 cider plus mina rester av hallonvodka, borde ju räcka till lilla mig. Jag ska ju som sagt inte supa mig under bordet ikväll, jobb imon!

Köpte mig 4 jättefina ramar på Hemtex :) 50% i hela butiken så 100 spänn. Rätt stora men rymmer bara 10*15 kort. Min plan är då att de ska sitta 4 kort från Tunisien i dom ramarna sen ovanför min säng! Det kommer bli toppenfint, jag känner de på mig. Hahaha.

Förfesten är hos Sara ikväll, ska möta Jesper vid 7 halv 8, känner mig lite smått stressad.
Har ingen kamera ikväll heller, lillebror har den i Skövde :(
Men de får väl gå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0