Idag är det tisdag!

Hej hop Godmorgon och allt sådär. Jag är på strååålande humör, kanske för att jag druckit 2 koppar kaffe, det brukar bli så då. Det är massa massa massa snö ute inte för att de passar den 25 Mars men alltså de är lite lite liiite mysigt. Mindre mysigt att barnen har påsklov denna veckan och går ut klockan 9 på morgonen. Bitterfittan har vaknat i mig, sucka lite dra kudden över huvudet och somna om.

Jag började min morgon med 2 Sex and the City avsnitt det var helt underbart. Jag tror faktikst också att mina vänner är mina självfränder och killar är bara någonting som är sött och bra sällskap lite då och då. För mina vänner är de bäst bäst bästa! Av allt.

Och nu är min lillebror gay och sitter och kollar på de. Han behöver tvätta håret.

Mamma tycker att jag ska börja betala hemma, men de får bli nästa månad. Lönen va inte så fet som jag trodde. Dock 10,000+, men har man utgifter att betala, fickpengar att stoppa undan och Stockholm framför sig är det inte särskilt mycket. Jag ska dock kamma hem 2 par skor denna månaden iaf, om jag så ska vara fattig 2 veckor innan lönen. Så de så!

Va bitter jag låter. Men de är jag inte :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0