Jag har lite tråkigt just nu :)

namn
: sara Carina Sofia
smeknamn: fia Fialotta Prinsessan
ålder: 19
längd: 1,69
vikt: det är 2-siffrigt :)
skostorlek: 39
hårfärg: mörk mörk mörk brun
ögonfärg: mörk mörk mörk brun
drömjobb: vet inte än
favoritskor: mina beigha BjörnBorg ballerinas. Love love love. Pumps.
favoritväska: lacosten är helt lovely
favoritbutik / sverige: beror på vad som ska handlas, jag är rätt öppen
favoritbutik / utomlands: spritbutiken :)
favoritkaffe: ååh egenbryggt morgonkaffe <3
hur mycket pengar lägger du i månaden på kläder: 2000 kanske. blandat
favoritmärke: jag är öppen som sagt
tv-program: gossipgirl
drömutseende: Rachel Bilson är ju ganska snygg.
snyggaste plagg i din garderob: jag har maassa
favorittidning: veckorevyn
länder du varit i: grekland turkiet norge danmark
länder du vill till: afrika
favoritplats i hela världen: min säng med en fin person
husdjur: nej
höger- eller vänsterhänt: höger
favoritgodis: ååh jordgubbskulor
är det nåt du absolut inte äter: gröt majs ärtor räkor svamp
fisk eller badkruka: badkruka
favoritväder: sommar
spelar du nåt instrument: nej fy
morgon- eller nattmänniska: natt
sparare eller slösare: slösa, spara va är de?
vem är viktigast för dig: dom jag älskar
tror du på mirakel: ja
tror du på att det är möjligt att vara trogen för alltid: ja
ser du på kärleken som ett misstag: nej
hur många barn vill du ha när du blir stor: max tre
är du kittlig: ja, nyckelbenen
snarkar du?: nej men andas högt
rädd för insekter?: livrädd. ush
största svaghet: nonchalant (;
det här är jag bra på: få folk glada i guess!
om du fick välja en superkraft, vilken skulle du välja? få precis allt jag vill
chips eller godis? båda
pizza eller hamburgare? hamburgare
tänker du någonsin tatuera eller pierca dig?: tror inte de
skulle du någonsin få för dig att hoppa bungy-jump?: aldrig!
vilken hand håller du gaffeln i?: höger
vad är du mest rädd för?: döden, höjder, spindlar
är du rädd för blod?: nej
gillar du att sjunga?: ja de är jag fantastiskt bra på :)
anser du att du är stark?: psykiskt ja, fysiskt nej
vad gör du om du får hicka?: håller andan
röker du?: nej
snusar du?: nej

image476

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0