Jag måste faktiskt tycka lite synd om mig själv.

Jag har slemhosta, så de skriker om de. Näsan rinner också.
Jag hade velat pallra mitt feta arsle till Friskis och träna idag men jag kan inte med slemmet i halsen.
Så vad har jag gjort? Joo legat i min soffa som en skär liten gris med finnar i hela ansiktet och en ny hudfläck vid ögat och kollat på Sex and the City! Jag tycker synd om mig. Att jag inte fick träna och slemhostan retar mig! Ush och fy. Fy och ush! Ahja, I guess thats life. Fast alltså jag älskar Sex and the City! Utan tvekan, så jag kanske inte ska klaga såå mkt ändå! Jag kunde ju haft de värre typ...

* Jobbat med att torka upp hundbajs
* Inte fått lånat Sex and the City av Morran
* Allvarliga sjukdum
* Eller sett ut som ett fuckface 24-7


Tacka Gud för de :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0