Lördag lördag :)

Nu har jag kommit hem från jobbet, gött att ha något att göra förengångsskull. Nu är de tråkigt att vara ledig helt plötsligt, speciellt när ingen annan är de. Men men...

Skulle göra citronsås till fisken idag,  liter sås käpprätt åt helvete, den kokade för hårt så hela skiten skärde sig, va bara att göra om! Hahaha, men den blev jättegod. Och jättefin och den skärde sig inte :)

Melodifestivalen ikväll ofcourse :D Jag måste nog faktikst säga att jag hejar på Sanna Nielsen men jag tror att Perelli tar hem de, som alla andra och de tror jag bara för att alla andra med tror de :P Jag hoppas vid Gud att snubbarna i kavajer kommer sist. Mowgli och Frida får nog också komma rätt långtbak. Jag får göra en lista om vad jag tror helt enkelt :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0