Min dag hittills!

Idag har jag jobbat! Panerat fisk och skurat hyllor, jag är så effektiv. Fick gå till 4 så nu orkar jag verkligen inte städa. Dock är jag sugen på en feting kladdkaka med massa glass.

Hahaha, förut vid lunchen så börja vi prata pension och sådär och kom in på hur gamla ladiesen är på jobbet. Och alla tyckte att I-B skulle vara yngre än Yvonne och att Yvonne hellst skulle vara "ett jättekliv" äldre än Charlotte. Varpå Charlotte säger: Aa Marita kommer hit så blir de Anki Jag Sofia Marita, vilket gäng. Så säger I-B: Men Yvonne då, vart tog hon vägen? Charlotte: Henne räknar jag aldrig med, skratt! Hahahaha... Och lite tjat om att Yvonne är så tråkig och sådär så säger jag: Hon verkar lite sådär halvtråkig liksom Charlotte säger: GRÅÅÅÅÅ! och alla brister ut i skratt. Inte för att snacka skit, men sanningen svider! Hon är tråkig.

Jag har ont i min rygg och vill ha massage :( Och kladdkaka. Och massage.... och kladdkaka...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0