Min mamma va en pingla på tidigare dar

Som innan så har ju min mamma berättat om sina historier när hon va ute torsda-freda-lörda-sönda. Stammis på "Whitan" och massa massa ställen. Idag vid middagen så börja hon och Gullan prata om deras tider på Halta Lotta. Och med killarna från Innebandylaget i Björkekärr. Då får jag reda på att min mamma, som är runt 32 år när detta händer har en kille som är 19 och jättebetuttad i henne. VAAAAA`?!?!?!?!?! Men hon sa att de bara va från hans sida, inget från hennes. Så där lättade mitt hjärta. Hon har också däckat i klädkammarn och spytt i en buske vid Munkebäckstorg och pimplat whiskey inne hos Pär våran gamle granne som jag kollade på Pippifilmerna hos. Jag säger då de. Undra hur mina historier kommer låta för mina barn. Herregud! Jag vet vart jag har ärft partypingla-tendenserna ifrån, mammisen såklart! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0