Och vad ger dig rätten att kalla mig nonchalant?

Igår kväll när jag satt här vid min dator så skrev David. Han berättade att han hade en seriös kväll, vilket han aldrig har haft under denna tiden vi pratat med varandra. Han hade tråkigt och frågade ifall han kunde ringa och jag sa att han kunde ringa om en stund, jag va mitt uppe i prat med massa gossar på msn, söta gossar! han skriver efter ett tag och säger att pratar vi inte nu så hittar jag på något annat, ringer dig om 3 minuter svarar du inte så svarar du inte. Han ringde och jag svarade, och han är helseriös i hela rösten. Och ber mig sluta skriva på datorn och jag sa att men jag kan prata samtidigt men han ville att jag slutade skriva så jag pausade en stund. Han hade vart på fest men de hade inte vart någon feststämmning så han hade gått hem. Iaf... Nu till själva grejen. Förra veckan typ berättade jag för honom att jag hade kunnat tänka mig att jobba lite mer så han frågar om jag har sökt ett heltidsjobb varpå jag säger att jag inte har o la la la. Inte tänkt på de osv och de är inte sådär jätteviktigt, hade bara vart gött o jobba mer än lördag söndag liksom och några få veckodagar. Då börjar han snacka om att jag är vuxen och måste ha ett jobb så jag får mer pengar osv osv. Och att jag måste ringa till chefen osv. Under tiden när han pratar om detta så undrar jag varför han lägger sig i och berättar för mig hur jag ska göra med mitt jobb så jag svarar bara MM. DU ÄR SÅ JÄVLA NONCHALANT! skriker han typ och jag äna Va? Han bara aa du är så jävla nonchalant och la la la. Då tappade jag humöret och sa att han inte hade rätt o säga så och va de så så kunde vi likagärna lägga på. Då säger han att Du har bett mig vara seriös oh när jag är de så tål du inte ens sanningen? Jag: Men om sanningen är den att du tycker jag är nonchalant varför pratar du med mig då? Vi la på. Sen skriver han precis såhär på msn!

Du är riktigt töntig! Tar fan bort dig från msn! Du ber mig vara seriös. och du törs inte höra sanningen! Fortsätter du som du gör så slutar du som din pappa/ MIN! även om du inte tror de. Vi har mer gemensamt än du tror Ser ju bara. Du beter dig bara barnsligt. Tror du att jag vill dig illa? Måste kännas jobbigt när nån främande säger något. Vill dig väl! Orkar direkt inte tjata vidare här. Du åker bort från min msn. De va trevligt att prata.

Du har bett mig vara seriös. Här är jag fullt allvarlig! Har hänt mig för mycket idag.... Kanske går ut över dig... Men endå samma sak för din pappa är likadan som min. Du vet nog själv att jag absolut inte vill ta upp det med din pappa.. Min farbror är med din pappa nu typ, förstår du grejen? BYE!

Jag blev så sjukt irreterad och grejer. Vad ger honom rätt att säga att jag kommer sluta som min pappa? Vad ger honom rätt att sitta och säga att jag är nonchalant? Vad ger honom rätt i att sitta och säga till mig i telefonen att jag ska skaffa mer jobb. TÖNT!

Så jag ringde till Daniel och pratade av mig. <3

Kommentarer
Postat av: anna

okej

2008-03-23 @ 14:16:53
URL: http://skitsnackmeanna.blogg.se
Postat av: Victoria

fan vad irriterande

2008-03-23 @ 14:22:14
URL: http://fameislessthaninfamy.blogg.se
Postat av: Prinsessan Frida

Vaad fan är de för jäävla cp unge?
vill du att jag ska slå honom? jag gör de.
Gaah INGEN
får säga så till dej!
Inte ens på skämt, vilkte detta inte ens va.

2008-03-23 @ 18:46:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0