Påskafton i all sin ära!

Jag är just hemkommen från mormor och morfar efter en supermysdag. <3
Jobbade till halv2 som vanligt, åkte till mormor och morfar. Stog och sminkade mig med Fanny och Kajsa på toaletten, jag skulle piffa till mig dom skulle till faster Maja ;P Sen åt vi lite mat och hade de mysigt kollade på semifinalen i hockeyn eller va de va. Alla hejade på Frölunda så jag låtsades jag med men jag är ju cp så de va gött att dom förlora. Hahaha. Sen lite tårta. Sen hade ju min moster naturligtvis köpte Melodifestivalskivan så det blev lite sång där ett tag och dans. Detta ska jag ha på Singstar skrek hon, jag och moster i sommar efter lite vin, de kan ju bara bli succé! ;) Eiwe har öppnat något nytt i Toslanda som ska köra igång på lördagar, min moster tyckte jag kunde komma dit men de är 20, kan ju sätta upp mig på listan kanske ;) Sen skulle vi få fyr på påskebrasan men de funkade aldrig, så jag satt inne med min förlamade kusin!

image451

Mina hjärtan <3<3

image452

Påskefyrn !

image453

Morfar <3

image454

Bara jag som svinfrös? Nej tror inte de. Fyfan va kallt. Jag är mongo :)

 

Mina hjärtan <3

image458

Samling :)

image459

Mormors fina stövlar jag knödde på mig. Sexigt aaaaight? ;)

Tack familjen för en underbar påsk. Love love love love <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0