Stadentripp med Morris!

Nu är jag hemkommen från trippen till staden med Morris :)
Vi gick runt och kikade lite, jag rådfrågade henne i frågan om pumpsen ifrån Nilson. Hon tyckte dom rosa. Men tanken slog ju mig att jag skulle nog inte gå under om jag hade båda. Hittade en halvsöt väska på Wedins men vi får väl se på de, jag måste ju spara lite till Tunisien nu. Men men... Sen gick vi och tog den lilla sprutan, och jag ska försöka dra med mig Frida på vaccination innan Tunisien, antingen hinner hon läsa de här innan eller så bara frågar jag henne. Den håller livet ut typ prinsessan, slipper man får gulsot, visst låter de bra? Kan vi pussas med hur mycket tunisier som hellst där nere i Maj sen ;)

Kock som jag ät kastade jag ihop pasta bacon och sås med ketchup, MUMS! På Ica va de extrapris, 3 pkt med våfflor för 20:- så det ska jag fixa till mig och Morris ikväll :)

The Hills är min nya serie. Helt sjuk :D Me love me love! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0