SUUUUCK! Avundsjuk för att man är glad? LOL!

Får man ens kasta skit på mig för att jag är en glad person?

M kallar vi honom, som jag förstunden har blockat på Msn är efterhängsen och skriver till mig på Nattstad. Igår när jag kom hem hade han skrivit ett litet meddelande där de stog "Jag vet att jag är dryg" Vad vill du säga med de svarade jag och sen var diskussionen igång.

Han: Att du har rätt. Jag är dryg. Nu vill inte frida heller prata med mig. Jag är både korkad o omogen.
Jag: så du inser de först när frida inte vill prata med dig? ja ibland är du faktikst riktigt korkad och omogen.
Han: Nä, men nu är ni två som tycker det. Så du har gjort rätt i att blocka mig.
Jag: är du dryg så är du dryg så är de ju med de, de är ju du liksom! vad ska jag göra liksom, inte så att jag vill ändra dig. vi får väl helt enkelt låta de vara. men de är synd, för du är jävligt go när du inte är dryg!
Han: Tyvärr är jag alltid dryg. Bara att jag är det lite mindre ibland. Jag ber om ursäkt för att jag är sån
Jag: men behöver de gå ut så jävla mycke över mig är ju frågan då. jag kansek inte ska ta de personligt, men de gör jag!
Han: Jag vet att det blivit så, o det är riktigt uselt av mig. Vet inte varför dock. Du har varit som en hackpåse.
Jag: du har insett de nu alltså? för de är ju inte de jag har försökt o säga... vad har jag gjort för att du ska sitta o ta ut allt på mig? ärligt talat? är inte de fel?
Han: Jag vet inte varför. Men tror det är för att du verkar vara på så bra humör. O jag blir grinig över det, så blir det bara värre ju mer vi pratar. Fan vilken idiot jag är :s
Jag: ärligt talat. titta på de du själv skrev nu... och fundera lite.
jag har fattat för längesedan att du inte alltid är glad. prata inte med mig om du inte vill. jag är en glad person, de tar mycke innan jag blir riktigt ledsen, men du ska veta att jag har ett rätt kasst liv med. FÖRLÅT mig för att jag är glad o possetiv, för de är fanimej de du stör dig på. Att jag kan vara glad även om skit händer.
Han: Tror du inte jag har funderat över det?
Jag: tycker jag faktikst att du kan ha också! för jag har inte gjort dig ett ont skit!
Han: Nä jag vet. Jag skäms verkligen något fruktansvärt över mitt omogna beteende

Detta är sjukt. Får man ens ogilla mig för att jag är glad? UUUUUSH!
Jag kom på att jag inte skulle vara sämre så han ska få en till chans. BAJSUNGE! Är han töntig då med så block och hejdå och då har han gått miste om en av dom finaste prinsessorna, MOI!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0