Ballongblåsning och födelsedagsmiddag :)

Sååå, hemkommen från en asmysig kväll :)
Jag och Frida tog en glass vid Götaplatsen och blåste ballonger till Mia!
Sen hamnade vi på den grekiska restaurangen. Asgo mat. Love love.
Kycklingspett med massa grejor och sen glass med grädde och chokladsås. Det roliga var att de skulle vara frukt till,  varpå jag får 1/4 dels jordgubbe, så Moa ropar på servitrisen och frågar vart frukten tog vägen. Servitrisen kommer tillbaka med lite fruktsallad. Till 4 pers. Vi hade ju tänkt oss fruktsallad till glassen, men icke :) Men de va gott, dundergott.

Jag har saknat Mia min Pia! :)

image615 image616 image617

image618 image619 image620

image621

Sötaste mongobilden på mig och Miapia :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0