Fika med Madde i Trägår´n

Jobbat först naturligtvis, kycklingsallad till skolan och fläsk med löksås till dom gamla. Sen hade vi lite möte med Anita om ditten och datten. Eftersom damerna hade vart på någon grej med Key Pollack igår så får vi inte längre tänka negativt eller prata om jobbet på rasterna. Så vi snackade sex idag. Swingers. Ulla: Va sa du att de hette? Swang? Ulla är sjukt kul :) Givetvis när jag skulle åka hem så är bussen paj, men jag köpte mig en glass och vänta på nästa :)

Åkte in till staden och träffade min Madde :) Köpte lite fika på hemköp, neegerbolle Tom&Jerrykex och jouice och gick till trägår´n och satte oss vid kanalen och hade de jättemys. Görvarmt i solen, ILOVE :) Asmysigt verkligen, satt och småpratade om allt mellan himmel och jord. Asalways.


image633 image634

Kommentarer
Postat av: fröken elin

oj va längesen det var jag såg tom&jerry kex!:D

2008-05-08 @ 00:59:44
URL: http://frokenelin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0