Söndagsmysipysi

Myssöndag idag, det gillar jag.
Jobbade 9,30-13,30 som vanligt. Gick där och lulla och sådär.
Åkte hem, la mig i soffan och där har jag legat.
Desperata Hemmafruar, och allt annat, One Three Hill, TopModel lite dator och sen Sanningens Ögonblick. Fyfaaaan vilken griskille. Ush, stackars stackars tjej.

Skulle ju egentligen hem och kolla in Lindas nya cribb, men de får bli i veckan. När jag är ledig och sådära. Kände mig så himla seg idag.

Om 7 dagar åker jag till Tunisien! =D Eller aah jag är där nere om 7 dagar! Helt sjukt. De va inte längesen de va typ 114 dagar tills vi skulle åka.

Nu är mina utslag nästan borta med. :) Yeeeeey!

Jobb imorgon, nu sova! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0